Bu yüzden belki de geçmişe bakmamalıydım. O üç yılı kaybetmek çok kötüydü ama hatırlamaya çalışıp da hatırlayamamak daha kötü değil miydi? Ya da hatırlamaya çalışıp sadece kötü şeylerin yaşandığını öğrenmek? Belki de bu bir armağandı? Geçmiş günahlarından dolayı duydukları suçluluktan sıyrılarak geleceğe özgürce ilerlemek kaç kişinin eline geçerdi ki?
Dudaklarının arasındaki küçük boşluktan bir nefes çektim. Bir saniye, iki saniye, üç… Onun nefesini çalmıştım ama sanki o benimkini almış gibi aklım bulandı.