📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“İstanbul insanı yiyip bitiren bir şehir.Çok kalabalık,çok pis,çok gürültülü. Bir de sanki İstanbul’un üstünde kara bir bulut varmış gibi,huzurlu bir şehir değil bence. İnsanları sürekli mutsuz. Sabah sokağa çıktığınızda yüzü gülen kaç kişi görebiliyorsunuz?”
Hep o geçirdiğimiz güzel günleri hatırlıyorum da nasıl özlüyorum anlatamam. Değerini bil her şeyin. Çünkü insan ancak kaybedince anlıyor bazı şeylerin değerini.