happydaisyy

8/10
·314 syf.··
Beğendi
·
2021 7. kitabı
·
23 saatte okudu
·
Okunma: 21 Şubat 2021 13:42
Vi keeland’tan en beğendiğim ikinci kitabı oldu diyebilirim. İlki Oyuncu’ydu. Fakat bu kitabın başlangıcı daha ilgi çekiciydi. Hayattan kesit, herkesin başına gelebilecek bir durumla başladı. Baş karaktere aşık oldum diyebilirim. Vi keeland her zamanki gibi erkek karakteri egolu,zengin, fazlasıyla yakışıklı ve ukala şekilde yazmıştı ancak Drew karakterini diğer kitaptakilere oranla daha çok sevdim. Daha mantıklıydı ve konuşmaktan çekinmemesini sevdim. -Spoiler olabilir- Vi keeland her zamanki gibi başladı. İlk önce karakterler farklı bir şekilde tanıştılar, aşık oldular bizi de kendilerine aşık ettiler ve hemen sonrasında adam kendini geri çekti ve ayrıldılar. Tabi sonu mutlu sondu. Artık yazarın kitaplarını yazma stiline alıştım. Hep aynı şekilde ilerliyor fakat kurgular ve olaylar her seferinde daha ilgi çekici ve farklı oluyor. Ve her zaman eğlendiriyor. Kitabı okurken keyif alıyorum
EgomanyakVi Keeland · Yabancı Yayınları · 2017974 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

happydaisyy

, bir kitap okudu
8/10
·314 syf.··
Beğendi
·
23 saatte okudu
·
Okunma: 21 Şubat 2021 13:42
·
2021 7. kitabı
Vi Keeland
8/10 · 974 okunma
“Sen seviyorum Emerie. Sadece bir gün seni içebilecek olsam üç yüz altmış dmrt gün susuz kalırdım.”
Sayfa 301 - Yabancı yayınları·Kitabı okudu
“Bu adama âşık olmaktan korktuğum için kalbimin etrafına ördüğüm duvardan küçük bir parça daha düşüverdi.”
Sayfa 231 - Yabancı yayınları·Kitabı okudu
“Adamın dışarıdan sert bir görünüşü vardı. Fakat bazen,zorluk çekmiş olanlar en kalın zırhı giyerdi.”
Sayfa 77 - Yabancı yayınları·Kitabı okudu