'Savaşmayın sevişin ' sloganının arkasındaki dehşet çağrısını göremeyecek kadar kör müsünüz yoksa? Söyledim ya! Gerçek bir ermişim ben! Herkesi karşıma almış vaaz veriyorum. Ne ki, bir küçük, bir sıradan mucizenin bizi getirip bıraktığı bir yer bir uçurum kenarıysa susup oturamazsınız. Bir şeyler yapmanız gerekir... Öncelikle de hayatta kalmak için!
Her an herkes bir başkasından bir şey istemek zorunda kalabilir ve hatır, dostluk, sevgi, en önemlisi de hoşgörü pek çok paslı kilidi yuvasında döndürebilir.