Bilge Adamın Korkusu son 460 sayfa. Okuduğum ilk fantastik kitap. Bunu söylemek istemezdim ama sanırım yanlış bir seri ile bu alana giriş yaptım. Bundan sonra tekrar fantastik kitap okur muyum bilmiyorum. Bu umudumu kalan 460 sayfaya bağladım. Umarım bu tarz kitaplara karşı zaten az olan ilgimi tamamen bitirmez. :/ Umarım bu seriye harcadığım zamana üzülmem. Ve son olarak klasik kitaplarımı özledim…
Bilge Adamın Korkusu’nu okuyorum. Kitabı sevdim mi sevmedim mi anlayamadım. Bazı yerleri çok sürükleyici, merak uyandırıcı ama bazı yerleri gereksiz ve fazla uzatılmış gibi. Kitabın yarısına geldim sayılır. Bu türde okuduğum ilk kitap olduğu için belki de biraz yabancılık çekiyorum :) Kitapları yarım bırakmak gibi bir huyum yoktur ama bu kitabı yarım bıraksam mı acaba diye düşünsem bile hemen acaba daha sonra ne oldu diye merak ediyorum. En iyisi kitapları yarım bırakmama huyumda kararlı olup kitaba devam etmek…