Hastalık, mizacın dengeden çıkmasıdır. Biz mizacımıza göre yaşam tarzımızı düzenlersek,ona göre beslenirsek ve mizacımızı dengeye getirirsek çoğu hastalığı kendimizden uzaklaştırınız ve nihayetinde sağlığımıza kavuşuruz.
Hastalık, mizacın dengeden çıkmasıdır. Biz mizacımıza göre yaşam tarzımızı düzenlersek,ona göre beslenirsek ve mizacımızı dengeye getirirsek çoğu hastalığı kendimizden uzaklaştırınız ve nihayetinde sağlığımıza kavuşuruz.