Sen benim gözlerimsin, bu yüzden seni göremiyorum."
İbnü'l Arabi
Bazen her şey bizimle ama biz onu ayrı sanırız.
Ayrı sandığımız şeyler, aslında hep bir bütünün parçalarıdır.
Görmek için göz gerekliyse, gözü nasıl görebiliriz?
Belki de anlamak için görmeyi bırakıp hissetmeyi seçmeliyiz...