Ankara uyurken
Güzel bir kahve
Ve kitap
Yitik zamanın peşinde bir yolcu
Yüreğini yitirmiş bir zamanda yaşıyor
Ruhsuz ve soğuk bir dünyanın güceniği
Vefakat;
Fırtınada devrilmemenin,
karanlıkta görebilmenin tadını biliyor..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tamamlanmamış, yarım varlıklarız. Bizden daha zeki, daha iyi, daha samimi biri_dostlar öyle olmalı_ zayıf ve kusurlu tabiatımızı tamamlamsk için yardım sunmadığı müddetçe ortada kalıyoruz...