Hakim Günerigök

Hakim Günerigök
@Hakim_G
El kızını ben kendime yâr sandım...
Reklam
Tesadüfün böylesi
Hayat kafaya takmak için çok kısa...
Kimseyi özlememek gerçeği de var Tabi hayatta. Bir bahçeye elma dikip armut beklememek gibi, Yar sevip onu sevgilisiyle izler gibi. Bazen Pembe gözlükleri çıkarmak lazım aslında. -Hakim Günerigök
Çok şey istemedik be. Eğer okuyup düşünen birini bulmayı istemek çok şey değilse...
Reklam