İnsan neden birden fazla yüzünde maske taşır ki ?
Tek bir yüz yetmez mi insana !
Oysa ki kendi olabilse taklitlerden, yapmacık yüz ifadelerinden bir kurtula bilse .
Kendi olacaktı rol çaldı .
İnsan kendi senaryosunu kendi yazar, ve sahne onundur artık .
Bir başkasının senaryosunu çalıp oynarsa insan hayatın gerçekleriyle karşı karşıya geldiğinde acı gerçeklerler yüzleşir .
Maske kullanma, rol çalma, kendin ol .
Hayat canını acıtsa da, mutlu etse de kendi seçimin doğrultusunda yaşamak en doğru yaklaşımdır .
Çalınmış, tüketilmiş, yıpranmış hayata elveda kendin ol ne yaptığın belli olsun şu hayatta, kendin için bir dikili ağacın olsun da büyü onunla her anlamda ötesi uçurum, ötesi yok olma .