İlk meşaleyi kim yaktı bu karanlıkta Kimdi aydınlatan benim zindan gözlerimi
Sevilmek mi
O son artığı en ilkel çağların
Bir mağara duvarındaki en eski resim
Ya sevmek
Hiç sönmeden bir ömür boyu
O en güzel huy benimsediğim Yıkıldıkça tutunduğum dal bu boşlukta O en insancıl gerçeğim benim
Bir cam kırıldı uzakta
Ta uzakta, içimde bir cam kırıldı Bütün şiirler anlamsız şimdi
Resimler renksiz, şarkılar ruhsuz Hiçbir şey artık avutamaz beni
Bakın, bir çağ devriliyor içimde sersefil Son Şair de kırdı son kalemini
Düşünüyorum da, seni tanımasaydım, sensiz kalmayacaktım. Bilmeyecektim yokluğunun bu kadar dayanılmaz olduğunu. Beni sen bütünlemiştin, yine sen yarım bıraktın, Şimdi, belki yine seninleyim, ama öyle kırık ve öylesine sensizim ki!