Şehirlere veda etmek "toprak denize, dalga sılaya koşar"ken ne kadar kolaydır acaba?
Bırakılan şehrin özlemini yıllarca duyarken gurbetin de sılaya döndüğü gerçeğiyle yüzleşmek
ne acı,
Belki de ne tatlı...
Gülsarı gibiyim... Fırsatını bulduğumda R...'ye koşa koşa gidiyor; çocukluğumu, ilk gençliğimi, belki de bir parça geleceğimi arıyorum. Ruhum ne zaman dizini çökecek Gülsarı? Yolum çok mu?