İçim sıkıldığında, düştüğümde, ağladığımda, güldüğümde artık hep duaya ve Allah’a sığınıyorum. İnsanlara anlatmak istemiyorum. Hayatın ve kendimin inişli çıkışlı hallerinde yol almaya çalışıyorum. Ramazanın bereketi ve huzurunundan manevi anlamda çokça istifade etmek istiyorum… Yolumuzu sen aydınlat Allah’ım 🌾