Halime

Halime
@Halimesr
Çünkü insan ölmüyor, yıldırım düşmüş bir ağaç gibi devrilmiyor, yaşadığı acı dolu anları atlatabiliyor ve kalbi gene çarpmaya, nabzı atmaya devam ediyor
Reklam
Ben de ömrüm boyunca o saatlerdekinden daha mutlu olmuş muydum acaba? Bilemiyorum
İnsanlarda minnettarlık duygusuna nadiren rastlanır
Ömür boyu yaşamın bir tek noktasına, bir tek gününe gözlerini dikip bakmak çok zordur
O karanlık odada acıdan kıvranan ve hıçkırarak ağlayan bir insan yıkıntısı kaldı, yavaşça kararan, fısıldayan, tıslayan, mırıldanan evde kendisiyle baş başaydı