En çok ömrüm uzadı demeni özledim... Gülücüklerini, o renkli çantanı... Abur cuburu çok severdinya çocuk gibi, onu da çok özledim.. Israrlarını, ellerini.. Omuzuma yaslandığındaki huzuru özledim.. Bir kelebeğin ömrü gibi kıymetli zamanlarımı özledim.. Çeyrek asırlık ömrümde içten mutlu oluşlarımı özledim.. Yüzüğü gözümün içine sokarcasına gösterme çabalarını.. Ellerinin boyasını, şampuanının kokusunu özledim... Sanmaki geçer bu özlemim... Ben nefes aldıkça, tüm aşk şarkıları, şiirleri, gülümseyen her çocuk, köpüren deniz, gecenin karanlığı, yağmurlar, elektrik kesintileri... herşey hatırlatacak bana seni.. Hani boşuna beddua ettin zaten bana .. Ben seni kaybetmişim, daha ne gelsin ki başıma...!