İnsan, acıyı sosyal meyda mecralarında paylaşarak değil yaşayarak içinde hissetmeli
Ölüye ve ölüme saygısı olmalı,
Daha günü dolmadan, ailesinin rızası olup olmadığını dahi bilmeden fotoğrafını paylaşıp altına yazılar yazmak, video slaytlar hazırlayıp adına ağıtlar bestelemenin hiçbir faydası olmadığını bilmeli.
İnsan, hayatı, hayatın içinde yaşamalı sosyal medya da değil....