Halit

İnsan, acıyı sosyal meyda mecralarında paylaşarak değil yaşayarak içinde hissetmeli Ölüye ve ölüme saygısı olmalı, Daha günü dolmadan, ailesinin rızası olup olmadığını dahi bilmeden fotoğrafını paylaşıp altına yazılar yazmak, video slaytlar hazırlayıp adına ağıtlar bestelemenin hiçbir faydası olmadığını bilmeli. İnsan, hayatı, hayatın içinde yaşamalı sosyal medya da değil....
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
abdurrahim karakoç'un da dediği gibi ; "kalmışım ara yerde, tozdayım, dumandayım. kirli bir mekândayım, iğrenç bir zamandayım."
Şiir
"sevmek de yorulur" demiş şair...
Şiir
"yaşamak bir can sıkıntısı mıdır Ömür Hanım"
Şiir
"Ölüm ile ayrılığı tarttılar, elli dirhem fazla geldi ayrılık."
Şiir