SIDIKA TOPAL

SIDIKA TOPAL
@Halpuz
Puan vermedi·180 syf.··
2022 36. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 07 Mart 2022 16:39
Kitabın adı:Şeyh Bedrettin(İsyancı Bir Sufinin Darağacı Yolculuğu) Yazarın adı:Durali Yılmaz Sayfa sayısı:184 Güzel bir kitap okudum. Şeyh Bedrettin ilim adamı doğru dürüst inancı kendince kimsenin dediğini ve inandığını benimsemez kendi inandığını üstün gören ve doğru yolu göstermeye çalışan biri olarak bilinirmiş. Ama bu tür davranışları tasvip etmeyenler varmış bunlardan biri Beyazıt paşa ne ilmini ne de bilgisini tasvip etmez halkı kışkırtıyor diye ortalığa yaydırmış . Mehmet Çelebi'yi göndermiş yakalayın sorgulayın asın. Ne kadar kolay birşey insan canı almak sen mi verdin o canı ki alıyorsun . Sesini çıkarmamış başını uzatmış ve .... Benim bunda kararım yok ben yine gitmeğe geldim Bezirganem metaum çok alana satmağa geldüm Ben gelmedüm davi içün benüm işim sevi içün Dostun evi gönüllerdür gönüller yapmağa geldüm Yunus Emre
Şeyh BedrettinDurali Yılmaz · Ozan Yayıncılık · 200245 okunma
Reklam

SIDIKA TOPAL

, bir kitap okudu
Puan vermedi·180 syf.··
3 günde okudu
·
2022 36. kitabı
Durali Yılmaz
7.6/10 · 45 okunma
Puan vermedi·224 syf.··
2022 35. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 05 Mart 2022 10:39
Kitabın adı:Dava Yazarın adı:Franz Kafka Sayfa sayısı:246 Bir bankada yönetici olarak çalışan ve bir pansiyon odasında yalnız yaşayan Josef K. Günün birinde neden suçlandığını bilmeden sorguya çekilir. Sorulan sorulara ne cevap vereceğini bilemez. Neden burdayım suçum nedir diye sorar adamlar soruları biz sorarız sen sus derler ve K. Susar. Neden niçin nasıl suçum ne diyerek kendi kendiyle konuşur ama bir türlü nedenini bulamaz. Sahi Josef K. Neden sorguya alındı???
DavaFranz Kafka · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202163,9bin okunma
Puan vermedi·248 syf.··
2022 34. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 03 Mart 2022 12:20
Kitabın adı:Toprağın Öptüğü Çocuklar (Adaleti Beklerken Roboski) Yazarın adı:Sibel Oral Sayfa sayısı:248 Güzel bir kitap okudum. İnsanlar ne yazık ki Adalet pusulasını kaybetmiş yönünü bulamıyor. Evet olayı hatırlıyorum bir vahşettir. Çok yazık oldu gencecik insanlara pisliğine gittiler. Parçalandılar üzücü ve düşündürücü bir olaydı unutmak mümkün değil. Bazı şeylerde kitap sayesinde emin oldum. Söylenenlere göre inanasım gelmiyordu. Şimdi eminimki herşey doğru. Yazık oldu gidenlere. Yazar gidenlerin yakınlarıyla birebir konuşarak yazmış kitabı Ellerine yüreğine sağlık yazarımızın.....
Toprağın Öptüğü ÇocuklarSibel Oral · Can Yayınları · 201592 okunma