Muhammed

Kader, insanla olan alışverişinde alacak defterini hiçbir zaman kapatmıyordu.
Sayfa 215
Reklam
Herkes kendi hayatını yaşıyor ve bu hayatı yaşamanın bedelini ödüyordu. Acı olansa, insanın çoğu zaman tek bir hata için çok fazla bedel ödemek zorunda kalmasıydı.
Sayfa 215
Suç işleyenler er ya da geç bir aptallık edip kendilerini ele verir.
Sayfa 193
Belki de hayranlığını hiçbir zaman kelimelere dökmemeli insan.
Sayfa 135
Kendini duygularımın insafına bırakmak istemiyorum. Duygularıma hakim olmak, onları kullanmak, onlardan haz almak istiyorum.
Sayfa 126