Gerek maddi gerek ruhani gerekse psikolojik büyük bir kayıp yaşadığımızda bilgelerin verdiği en önemli dersi hatırlamalıyız.HAYATTAKİ HER ŞEYİN GEÇİCİ OLDUĞUNU BİLMEK VE SABRETMEK.
Beni neyin beklediğini hiç bilmiyorum.Geleceğim,bir kinder sürpriz yumurta.İçinde ne olduğu hakkında en ufak bir fikrim yok,hoşuma gidip gitmeyeceğini bilmiyorum ama kabul etmekten başka çarem yok.