Hamit

Hamit
@Hamit73
Hiç kimse fazla yaşamış olmakla yaşlanmaz.
Psikolojik Danışman ~ Adalet
140 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Emin olun arkadaşlar biriyle ters düşmediğiniz takdirde onu tanımış olamazsınız...
Reklam
“Ben bir evim. İçim karanlık. Bilincim yalnız bir ışık. Rüzgardaki bir mum. Titreşen bir alev. Bazen burada, bazen orada. Geri kalan her şey gölgede. Geri kalan her şey bilinçaltında." Freud
Ve birbirimizi hiç anlamadan ayrıldık. Zaten bu dünyada kimse kimseyi o kadar kolay anlamıyor. Goethe
İnsanlar arasındaki her türlü kötülüğün ana kaynağı paradır.
Unutmayalım ki karşımızdakiler biz değiliz ki bizim gibi düşünsünler. Onlar bizden farklıdırlar.
Reklam