Zeka seviyem 70 iken Alice'den ne kadar uzakta idiysem, şimdi bu seviye 185'e yükselmiş olmasına rağmen ondan o kadar uzaktaydım. Ve bu kez, bunu ikimiz de biliyorduk.
Bana güldükleri ve benden daha akıllı göründükleri müddetçe bir sorun yoktu ama şimdi bir moronun karşısında kendilerini ikinci derecede görmeye başlamışlardı.. Onlara ihanet etmiştim, benden o yüzden nefret ediyorlardı.
Meğer profesörlerin entelektüel birer dev olduklarını düşünmekle ne kadar aptalmışım. Onlarda birer insan, hem de dünyadaki diğer insanların bunu fark etmesinden korkan insanlar...