Kübranur Yaşar

Kübranur Yaşar
@Hamuskenz
Marmara Üniversitesi İlahiyat Kâtibe, kârie, tâlibe…
Anneler ve Babalar gününü sosyal medyada kutlamamayı tercih ediyorum. Hayatın her anı herkes için aynı güzellikte veya huzurda olmayabiliyor; özellikle ailevi konularda herkesin hikayesi farklı. Bu tür paylaşımların, o an benzer duyguları yaşamayanlar için kırıcı olabileceğini düşündüğümden, sevgimi ve değerimi dijital ekranlar yerine sessizce, kalbimde tutmayı yeğliyorum. Paylaşım yapmamam yanlış mı sizce?
1000Kitap
numino isimli okura yanıt verildi
Kübranur Yaşar
Anne babasını kaybeden insanlar da paylaşım yapıyor. Herkes aynı hassasiyette değil bence. Başkalarının mutluluğuna mutlu olan da vardır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Birkaç gün sonra Ramazan’la buluşacak olmanın heyecanı var değil mi hepimizde… 🌸
1000Kitap
vakûr isimli okura yanıt verildi
Kübranur Yaşar
Maşallah ❤️🥰
Evlilik dediğin şey gecenin bir yarısı ‘bir şey yiyelim mi?’ sorusuna aynı heyecanla ‘EVET’ demektir.”🙃
1000Kitap
Stajyer Dünyada isimli okura yanıt verildi
Kübranur Yaşar
Kolaylıklar dilerim ☺️
Evlilik dediğin şey gecenin bir yarısı ‘bir şey yiyelim mi?’ sorusuna aynı heyecanla ‘EVET’ demektir.”🙃
1000Kitap
Hakan Fener isimli okura yanıt verildi
Kübranur Yaşar
Kilo almaya çalışıyorum, doktor ye dedi 😂
Evlilik dediğin şey gecenin bir yarısı ‘bir şey yiyelim mi?’ sorusuna aynı heyecanla ‘EVET’ demektir.”🙃
1000Kitap
Patronun gereksiz oğlu isimli okura yanıt verildi
Kübranur Yaşar
Evet şu anda yiyorum 😀