Kitap hakkında yazılabilecek pek çok şey var ama kısacası mükemmel diyip geçmeyi tercih etsemde kısa bir inceleme yazılmıyor :)) yüzeysel bir kitap ama aşırı eğlenceli bu eğlence, okuma zevki hem iskandinav mitinin çok eğlenceli olmasına hemde yazarın kalemine bağlıyorum, okusanız pişman olmazsınız ve bunu demesem içim rahat etmeyecekti Loki adamdır