Nilgün

Nilgün
@Handanaygun
9/10
·124 syf.··
Beğendi
·
2020 77. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 09 Aralık 2020 00:24
beckett ın bu absürd tiyatro eseri ilk anda size anlamsız gibi gelebilir ancak anlamsızlığın içindeki anlamları tek tek farkedince ben bi kez daha hayran kaldım ..hepimiz biyerlere gitmek istiyoruz yada hep bişeyler bekliyoruz ancak ne beklediğimizi hiç bilmeden .... sahi kimdir Godot ?? belkideGodot hiç varolmamıştırçünkü varlığın var olması gerekmemektedir ..Godot hiç gelmez çünkü godot hep oradadır hiçliğin içindeki tek bütün ...godot sensin godot benim ... yaşama devam edebilmemizin tek yolu içinde bulunduğumuz durum ne denli anlamsız olursa olsun yaşamın bir anlamı olması gerektiğidir ... hiçlik demişken nietzsche ''Yaşamak için bir nedeni olan kişi hemen her nasıla katlanabilir'' .... demiyor mu ? son olarak kitaptan bi alıntı ''Daima bir şeyler buluruz değil mi Didi ,bize varolduğumuz izlenimini verecek ?''
Godot'yu BeklerkenSamuel Beckett · Kabalcı Yayınevi · 200010,1bin okunma