Hande NUR

Hande NUR
@Handenur25
" Çünkü insana en çok kitap yakışıyor ve mürekkebin kuruduğu yerde kan akıyor ! "
Ezik davranırsam herkes ezerdi beni.
Sayfa 187 - Doğan Kitabevi·Kitabı okudu
Reklam
Serbest kalsan , dışarıda, sokakta olsan da işlediğin suçun içinde hapissin her zaman.
Sayfa 183 - Doğan Kitabevi·Kitabı okudu
Halbuki insan niye nefret eder ki ?
Sayfa 153 - Doğan Kitabevi·Kitabı okudu
İnsan doğası böyle işte, en çok nefret ettiklerimiz en fazla sevdiklerimiz oluyor hep.
Sayfa 128 - Doğan Kitabevi·Kitabı okudu
Siz gençler öyle şanslısınız ki! Kıymetini bilmiyorsunuz.
Sayfa 127 - Doğan Kitabevi·Kitabı okudu
Reklam