Kitapın başı ve sonu farklı türlerde neredeyse gittikçe bir distopyaya dönüşüyor bir depremle anakaradan kopan bir adada yaşananlar ilginçti.
Politik tarafı sonu daha ilginç ilk kısımları hızlı geçerek sonunu okumak daha iyi gibi ama sıkıncı, iç bunaltıcı bir kitap.
Çok beğendiğim bir roman, elimden bırakamadım. Çok güzel bir üslubu var yazarın. Sıradan insanların iç dünyası ve çarpık ahlak anlayışı irdeleniyor. Yazarın okuduğum ilk kitabıydı, hayranı oldum. Tüm kitaplarını okumaya niyetliyim.