Kitabın ortalarına gelmiş biri olarak, bu kitap hakkında şunu söyleyebilirim. Belki sonuna doğru fikrim değişir diye, şu andan şöyle kısa bir şeyler yazmak istiyorum. Kitap gerçekten kafam dinlensin ya, birazcık şöyle kaostan arınayım, biraz sakinleşeyim diyebileceğiniz ve okuyabileceğiniz bir kitap. Ben tabii ki de Rus ve Fransız Edebiyatı'nın kaosundan gerilimine, bir sonraki sayfada neler olacak acaba diye böyle sayfayı hızlıca okuyup bitiren biri olduğum için bu kitap bana inanılmaz sakin geldi. Kaosuz ve durgun, durağan geldi. O yüzden yani ben çok tavsiye etmem. Rus Edebiyatı sevenler için söylüyorum bunu.