Dilara Hasanoviçeva Duranovna

Allah rızası ixin ne olur yazdığım hikayelere bi oy atar mısınız arkadaslar
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sessizce seviyorum seni pek sessiz olmasam da...
Düşünüyorum belki Evet düşünüyorum her an Tartini'nin kemaninin sesi dolarken kulaklarıma Senin sesin olmasini diliyorum Senin sesin olmuyor Bir mucize bekliyorum yıldız gibi doğan Bir mucize bekliyorum, gelmiyorsun Hiç beklemedim aslında Mucize diye bir şey var mı da? Düşünüyorum, uzatsam parmağımı değer mi ki sana? Kalbim, ruhum kadar yakın olsan da bana, On santim ötemde olsan uzanamam sana. Korktuğumdan değil, Küçük gördüğümden değil kendimi. Seni cok yüksekte gördüğümden değil, İncinmekten, incitmekten çekindiğimden değil, Beni hiç bir zaman sevmeyeceginden Beni iteceginden, naif ruhumu esip Kanatlarımı koparacagindan korkuyorum, Ben senin icin kaç kere ölsem de Cenazeme gelmeyeceginden. İşte bu yüzden, Sessizce seviyorum seni...
Gece ay nesine doğar ki? Güneş ne diye yükselir arşta? Elim değemez iken bir tel saçına, Benim ne işim olur şu eski, zorba dünyada?