Düşünüyorum belki
Evet düşünüyorum her an
Tartini'nin kemaninin sesi dolarken kulaklarıma
Senin sesin olmasini diliyorum
Senin sesin olmuyor
Bir mucize bekliyorum yıldız gibi doğan
Bir mucize bekliyorum, gelmiyorsun
Hiç beklemedim aslında
Mucize diye bir şey var mı da?
Düşünüyorum, uzatsam parmağımı değer mi ki sana?
Kalbim, ruhum kadar yakın olsan da bana,
On santim ötemde olsan uzanamam sana.
Korktuğumdan değil,
Küçük gördüğümden değil kendimi.
Seni cok yüksekte gördüğümden değil,
İncinmekten, incitmekten çekindiğimden değil,
Beni hiç bir zaman sevmeyeceginden
Beni iteceginden, naif ruhumu esip Kanatlarımı koparacagindan korkuyorum,
Ben senin icin kaç kere ölsem de
Cenazeme gelmeyeceginden.
İşte bu yüzden,
Sessizce seviyorum seni...