Enrqılç

Enrqılç
@Hanzader
Kalbim nasıl hala parçalanmadı şaşıyorum doğrusu.. Akıl ve Tutku
Alıntı
Reklam
Nasıl da düştük yanlış kurallar yüzünden..
Sabahattin Ali'nin dediği gibi; içimde yarım kalmış bir konuşmanın üzüntüsü var...
Ben o gece nefessiz kalana kadar ağladım . Sen bir ömür nefes alamasanda ödeşemeyiz..
Erzurum akşamları gibiydi, çok güzel ve bı o kadarda soğuk..
Reklam