Belki ilerledikçe bir şey kazanırım, acaba ne anlatıyor, vazgeçilmez olmanın sırrı neymiş bir sırrı mı varmış diye tabiri caizse ittire ittire okumaya çalıştığım bu kitabı 125. Sayfada bırakıyorum. Sürekli aynı söylemler, bana göre içi dolu bile olmayan yönlendirmeler ve daha saçma sapan ilişkinin yönlendirilebileceĝini zannedilen tavsiyeler. Üzgünüm ama bana göre ilişki her ruhta her bedende her akılda aynı değil. Herkes bu tavsiyelere uyarsa vazgeçilmez olacakta değil. Bir kere yönlendirilmiş bir şey bana göre zaten ilişki değil. İnsan kendini olduğu gibi kabul ettirmediği hiç bir mecrada bu iş, aşk, arkadaşlık bırakın vazgeçilmez olmayı ait bile olamaz. Bu yüzden 323 sayfada bunu sayfalarca anlatmanın eğer bir şey anlatılacaksa insanın nasıl davranacağını değil de nasıl hissedeceğini anlatan, konunun özünü anlatıp insanı bilgilendirip uzatmayan kitaplarda buluşmak dileğiyle.