Çocukken hislerim çoktu -malum insan hissetmeden yazamaz kelimeler sadece akılsal olarak yan yana gelip uyum gösterince duygular çıkmıyor ortaya- yazardım ödüllerim oldu sonra büyüdüm sanırım, yazamaz oldum eskisi gibi
söylenecek söz bitmedi hayır ama ya daha çirkin ifade ediyorum kendimi konuşarak yazmaya gerek kalmıyor ya da ben artık yazacak kadar hissedemiyorum 🤔