Sıradan olmayıp yine de fark edilmeyenlere ithafen
Bazen de olmayınca olmuyordu
İhtimallere dayanarak ne zaman yıkılacağını bilmeden sürekli tetikte yaşamak mı bu korkunç dostum
Dm'me yazmayın hanımefendiler ricamdır
Derime batan bir ürperti oluverdi bakışların seni şubat ayında tanıyıp ısınmışken tenim bu eylül ayının sıcağında üşüyor şimdi ve hala deli gibi sevdiğini biliyor olmak yetmiyor şu adama
"Ölüm de yaşamın bir parçası" bu söz çok garipti seni tanıyana kadar hem fizik de mantıksızdı o güne dek öğrettin yaşamın sonu ölümdü ve zıt yükler birbirlerini çekerdi ikisi de tıpkı sen ve bendi