Kendinden önce onu düşünmek zarar göreceğini bilsen bile uzak duramamaktır, bir çok şekilde bilirsin aşıkmıyım değilmiyim diye misal Kendini ona layık görememek, kendni ona karşı hep eksik hissetmek
Aynı anda bi kaç duyguyu yaşayabilmek
Bakınca her zerrenle utanabilmek
Yanlış bi hareketi başkası yapınca fark ederken aşık olduğun kişinin yanlışını bile fark edememek gerçek aşk gözü kör eder eksikliği görmez duymaz..
Bence aşık olduğunu bilmenin en büyük özelliği severken gizli tutabilmektir kendi kendine yaşayabilmektir ;
Sağa sola anlatıp duygunun artması değil de herkesden ve herşeyden gizliyerek sevebilmek ve karşılıgını asla düşünememektir aşk...