Sema

Sema
@HasTimedOut
İstanbul
8 Mart
436 okur puanı
Eylül 2018 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Hayatı anlamıyorum demekten ve bunu yazmaktan vazgeç. Herkesin kendini çok iyi hissettiği, herkesin ne yaptığını bildiği, oysa senin kendini iyi hissetmeyip dışlandığın neşeli bir topluluğa düşersen, ne yap et onlardan uzaklaş.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsanlara bakıyordum, bütün insanlığa bakıyordum ve görüyordum ki, insanlar yaşıyorlardı ve hayatın anlamını bildiklerini iddia ediyorlardı.
Bir zamanlar ve şimdi de yaşamakta olan o milyonlarca insan, bir dereceye kadar hayvandı,insan değildi sanki.
... ve ben insanlığın hayatını henüz tanımıyordum.
Ve onların eseri olan ben, onlar tarafından yedirilip içirildim, onlardan ders gördüm. Onların düşünce ve sözleriyle düşünerek onlara diyorum ki, hepsi boş!