Ölü bir hayat

Ölü bir hayat
@HasbiRabiy
Kızgınlık kırgınlık geçer de.. ben seni sildim be gülüm 🌹
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
🥀Hani ben sana gülüm demiştim ya işte o gul soldu :(🥀be gülüm
Ya Rabbi! Sana kavuşmak nasıl mümkün olur? diye dua ettim. Bir nida geldi: “Nefsini üç talakla boşa!”
"Mümin cana yakındır. (İnsanlarla) yakınlık kurmayan ve kendisiyle yakınlık kurulamayan kimsede hayır yoktur." (İbn Hanbel, 2/40)