k

k
@Hasbi_vera
Ehl-i irfan arasında aradım, kıldım taleb, Her hüner makbul imiş, illâ edeb, illâ edeb...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eğer ateş tam da kalbimin ortasına düştüyse ne yapayım Yağmurun patlatması gibi tohumu, nehrin birden dönüp de geriye akması gibi, soğuyan kan gibi damarlarımda Hayat bana bir yenilgi daha yazıyorsa ne yapayım … Eğer kayıp gidiyorsam bir boşluktan aşağı, ne yapayım Dilim kutlu sözlere dönmüyorsa, değilse kalbimin uşağı Şöyle ağlayarak yalvaramıyorsam Mevlâ'ya Harfler arasında yalpalayan o ömrü ne yapayım.. Kemal Sayar
Yusuf Has Hacip, “Helalin adı kaldı, onu gören yok; haram kapışıldı, hâlâ doyan yok.” Dediğinde daha 11.yüzyılda yaşıyormuş... Vay Halimize Vay...
Dışarda göz yanar, içerde yürek,  Taahhüt ehline tahammül gerek.  Mazlum yarasına merhem diyerek  Göz yaşı sürersen beni de çağır. Çileyi koklayıp gül niyetine,  Zindana girersen beni de çağır.  Sabrı, kanaatı bal niyetine  Ekmeğe dürersen beni de çağır.  |Abdürrahim Karakoç|
Şimdi gökyüzüne doğru İnşirah okusam.. Kalbi kırık, üzüntülü olanlara ulaşsa ferahlığı..