Hasret

Hasret
@Hasret_00
Nedir;dedim bu yaşamak? Bir düş,dedi; birkaç görüntü.
Hemşire
Lisans
16 Nisan 2003
402 okur puanı
Mayıs 2023 tarihinde katıldı
Ne güzel şeydi iyilik yapmak, ne güzel şeydi bir insanla neşeyi bölüşmek, ona kalbini açmak, ona gönül gözüyle bakmak...
Sayfa 291·Kitabı okudu
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Yaşıyoruz, iki kişiyiz ve birbirimizi seviyoruz.
Sayfa 283·Kitabı okudu
Sayın Lordum, ben çoktan hazırım; Bu dünyada yediğim darbelerle, sillelerle, Öylesine kin bağladı ki içim, Öcümü almak için ne isterseniz yaparım.
Sayfa 261·Kitabı okudu
Hiçbir şey ölümünden daha çok benzemez insana!
Sayfa 260·Kitabı okudu
Değil bence:))
Hayat gerçekten bu kadar ciddiye alınacak bir şey miydi?
Sayfa 249·Kitabı okudu