Ölüm denizinde akıntıya kapılmış sürüklenmiyor muyuz zaten? Yaşam denilen kaya parçasına tutunuyoruz da ara ara, gücümüz tükeniyor da yeniden dibe batmıyor muyuz zaten?
Nefes aldıkça yaklaşılan bir süreç değil midir ölüm?
Bir yandan yaşarken bir yandan ölmüyor muyuz zaten?
Hastalıklar, sefalet, eziklik, hayvanların katledilmesi, hayvanların hapsedilmesi, ağaçların kesilmesi, her şey, her şey, yalnızlık... En zoru da yalnızlık...En kötüsü yalnızlık...