Karanlık baş döndürücüdür. İnsana aydınlık gerekir. Gündüzün aksi istikametine dalan yüreğinin sıkıştığını hisseder. Göz karanlıklara bakınca zihin bulanır.
Bir ipin ucunun, bir sırığın, bir ağaç dalının hayat anlamına geldiği anlar vardır ve bir canlının olgun bir meyve gibi yere düşmesini görmek çok ürkütücüdür.
Kusurlarımı seviyorum..
Darılınca suratımı asmayı,
canım sıkıldığında sebepsizce bağırmayı, olur olmaz yerde kahkahalar atmayı,
sadece canımın istediği şeyleri yapmayı, bazen düşünmediklerimi birden söylemeyi, bazen her şeyi yüzüme gözüme bulaştırmayı, öfkelerimi,
kızınca küsmeyi, heyecanlarımı,
içimdeki çocuğu,
beni seviyorum.....🍀