Bak neler oldu
Zor zamanlar bizi buldu
Hiç sormadı aşk
Yaralarımızdan vurdu
Sence ilk adımı hangimiz attı
Her yer toz dumandı
Zaman göz ardı
Kandırdık kendimizi zaten olmazdı
Belki bir oyundu ama canımız yandı...
İnsan, hayatında yaşadığı büyük deneyimlerden sonra sanki hep yeni biri oluyor. Bazı kayıpların ise asla telafisi olmuyor. Belki de bu yüzden her zaman anı yaşamak gerekiyor. Giden zaman asla geri gelmiyor...