"Bir insanı tanımak bir akşamüstü meselesidir; onu zihninden tahliye etmek ise sonu gelmez bir gurbet."
Zamanın ne kadar izafi olduğunun kanıtı bu cümle. Birini sevmek ya da tanımak bir nefes kadar kısa sürerken, hafızadan söküp atmak bitmek bilmeyen bir gurbet sancısına dönüşüyor. Girmek kolay, kalmak alışkanlık ama gitmek... Gitmek aslında hiç bitmiyor