Dostluk tanrılara ve insanlarla ilgili her konuda,iyi niyetle ve sevgiyle anlaşmaktan başka bir şey değildir...kimileri zenginliğe kimileri sağlıklı olmaya kimileri güce kimileri makamlara,birçokları da hazlara önem verir. Sonuncusu vahşi hayvanlara yakışır,diğerleri geçici ve muğlaktır,bizim kararlarımızdan ziyade talihin cilvelerine bağlıdır.erdemin iyinin en üst mertebesi olduğunu düşünenler haklıdır,erdem olmadan dostluk kurulması imkansızdır.