Koşan mutlu olur ama başı kesik tavuk gibi koşturan bir hedefe ulaşamaz. Dolayısı ile koşmak da gerekir durmak da. Koşmadan deneyimlenemez, durmadan tefekkür edilemez. Koşmak müşahedenin, durmak derinleşmenin kaynağıdır. Ne kadar koşup ne kadar durulacağında mizaç da etkilidir.
Şimdi ise nefret ettiğin kimse kalmadı. Bu yüzden kendini çok yanlız, boşlukta hissediyorsun, degil mi? Yaşamında nefret olmadan da yaşamayı öğrenmelisin Micky.