8-9 yaşlarında elimde kitabım bir köşede okurken büyüklerimin “ne kadar da okumaya düşkün “diyenlerden ,”gözleri bozulacak “diyenlerden tutun da beni yalnız bir köşede gören her insanın bir fikri vardı .Oysa arkadaşlığın verdiği o oyun çağlarında çocuklara düşmanlığı öğretilmiş bir toplumda yaşıyordum . Kırılmak çocuk yüreğimi incittiğinden kaçarak bulabildiğim her kitapta yeni dünyaları arıyordum . O günler de bir gün öğretmen olucaksın ve öğrencilerine okuyacakları kitapları alıcaksın .Her birine her hafta okuyacağı kitabı belirleyeceksin deselerdi şaşkın kalır ve havalara uçardım . Bu kadar kitabı bir arada bulamayan o küçük kız ,kendi öğrencileri için elinden gelenin en iyisini düşünen bir öğretmen oldu .
Küçüktüm ,okudum ,büyüdüm .