Bana göre böyle değil tabii.öyle düşünseydim örtünmezdim. Örtünme dışarı çıktığımda özgür hissediyorum değerli olduğumu düşünüyorum. Rahatsız etme iznini kaldırdığı mı örtümle beni rahatsız etmemeleri mesajını kaldırdığını mesajını verdiğini düşünüyorum bana zevk veren şeylerden beni mahrum etmiyor kendimi hayatın dışında hissetmiyorum Tabii bu tercih ve anlayış meselesi zevk eğlence dinlen mutluluklarını sahteliğine İçerim Ben yalandan sahte olandan hoşlanmam hayatına aldatıcı tekliflerini aldırış etmem doğrularım olmalıdır hakikatlerimle yaşamalı ve yaşadığım zamanı kendine bağlayan öteyi
görmeliyim.