"Geçmişle, eski dünya ile ilişkisi, her şey, birden bitti. Oradan ne bir haber ne bir ses isterim artık! Yeni âleme, yeni yerlere hem de bir daha geriye bakmadan..."
Hiçbir şey anlamıyorum, anlamak da istemiyorum. Olaylarda kalmak istiyorum. Anlamamaya karar vereli çok oluyor. Anlamak istersen olaylardan sıyrılman gerekir. Oysaki ben sadece olayda kalmak istiyorum.