Gittiğin yolda yaşadığın tüm.olaylarda yaninda olan ya sana imtihan yada yoldaş sevdim kitap ı sakin bir dilde yazılmış hızlı ilerleyendi varsa bir karşılaşma vardır mutlak yaratanın bir bildiği
Bazen okurken sıkıldım sonra yavaş yavaş aslında odaklanmamız gereken yaşadığım sadece kötü olaylar değil keşkeler değil yaşayabilceğimiz güzel günler ben çok severek okudum iyikide okumuşum
Çok güzel bir kitap kendinizden illaki birşeyler buluyorsunuz ve ne yaziikki kendi doğrusunu sizin dogrunuz gibi kabul ettirmeye calişan en yakinlarini oluyor ne zamanki biseylere dur diyorsunuz bu sizin suçunuz mus gibi hissettiriyorlar belki hadin serisi kadar suruklemedi ama sonunda dondum kaldim