Nisaleyy

Nisaleyy
@Hayaldik_
Ne demiş Cem Adrian; ~herkes gider mi?~
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sen alışmışsın güneşli günlere Ben gecenin dördü,beşi...
Her ne kadar mutlu davransakta içimde bir enkazın altındaymışım gibi hissediyorum...
Sizce gidene mi zor yoksa kalanamı...?
Selam nasılsınız bakalım=D