Nisaleyy

Nisaleyy
@Hayaldik_
Bu lanet dünyayı ve insanları çekiyorsam annem üzülmesin diye yoksa zerre değmez^_^
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanlar güçsüz oldukları için ağlamazlar,uzun müddet güçlü oldukları için ağlarlar...
Sevmediğini söyledin ama gözlerin öyle söylemiyo o yüzden söyle şimdi,ağzınmı yalan söylüyor yoksa gözlerinmi...?
Bir ömürlük hayallerin bir sabah yok oluşunu hangi vedadan sayalım...?
Herkese iyi geceler dilerim ^_^