Dönüp dolaşıp aynı yerde olmak çok koyuyor be. 18 yaşımdayken bulunduğum hal ile 26 yaşımda bulunduğum hal arasında pek bir fark yok. Sadece üniversite bitirip işsiz kaldım fark bu.
Bir kez daha anlıyoruz ki kendimiz gibi düşüneceğini sandığımız hiç kimse bizim gibi düşünmüyor. Kimseyi boş yere gönüllerde yükseklere çıkarmayın. Üzülürsünüz benim gibi..
Düştüğünde; sana, tutunacak bir el bile aratmayacak duruma getirecek yaşadıkların belki de. Ama sen her zaman kendi eline kendin tutunabilirsin bunu aklında tutsan yeter...